måndag 12 juli 2010

Hot!

Gnyl å gnäll igen. Det är liiite för varmt för att det ska vara behagligt nu. Jag älskar mitt jobb men idag var det inte roligt alls... Svettigt värre!
I går åkte vi till sjön en sväng så vi fick kyla av oss lite. Edvin och jag höll oss vid kanten medan dom andra plaskade och badade som tokar. Laban älskar verkligen vatten=)

Idag ville kära svärmor bjuda på mat efter jobbet. Det smakade verkligen underbart! Tack å bock.

När vi sedan kom hem och i princip lagom lyckats pusta ut ropar Selma att det kommer någon... Vi höll på att packa hennes väska till ridlägret så jag stod med huvudet inne i garderoben... Tror ni jag blev snopen när jag får se min kusin och hennes sambo på vår garageinfart?! Jättekul att dom kom förbi=) Hoppas på fler besök=)

Nä nu blir det att försöka svalka ner sig lite inför jobbet i morgon... Bara 4 dagar kvar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte roligt att få komma oanmäld och ändå känna sig varmt! välkommen! Vi kommer tillbaka...
Sjunger i kyrkan i slutet av juli...

kram!

12 juli

Linda sa...

Ni är så välkomna så=) Kram