lördag 19 juni 2010

Prinsessbröllop

Jo jag erkänner, jag tittade lite på bröllopet idag. Var ju lite nyfiken på klänningen ju... Dom var så fina så=)

Men innan dess hann vi åka till stan å köpa mig en cykel=) Jättefin! Nu blir det att trampa lite.
Vi var även i Gnagardalen, det var crosstävling för Ljunghällare. Chefen bad mig vara flaggvakt så jag skickade ut Andreas... Jag tog hand om Edvin istället. Edvin skrek hela tiden "åke cross åke cross" oj oj oj hur ska detta sluta? Jag försökte förklara att han måste bli lite större först men det gick inte riktigt in:)
I morgon ska vi kanske kolla på en ponny, hoppas ägaren hör av sig så vi kommer i väg. Annars blir det nog en lugn söndag med lite plock och städ.

Nu blir det att lägga ner huvet på kudden framför tv´n... förmodligen somnar jag...

Inga kommentarer: