lördag 5 juni 2010

Målarkludden

Faan va jag är bra på att måla... på mig själv! Jag har målat och tapetserat en byrå i dag men jag tror minst hälften av färgen hamnade på mig - som vanligt=) Andreas har satt fast köksbänken och satt taklister. Nu ska det "bara" spacklas och slutmålas, fönsterbräder ska upp, dörr ska införskaffas och monteras sen är det även en del annat som ska handlas, tur att skattepengarna kommer snart. Men nu börjar vi iaf se slutet på köksrenoveringen det blir inte klart i morgon men inom en snar framtid. Gu´va skönt!!!!! Sen blir det inga större renoveringar inne på ett tag. (jaja jag vet att vi brukar säga så) Däremot blir det lite ute jobb om och när vädret tillåter.

I går var jag på fotmassage. Det var helt underbart! Det var exakt vad mina små fötter behövde. Jag fick dessutom veta varför jag har så ont i hälen på morgonen - hälsporre... Hon rekommenderade vila... Hahahahahaha ha... När då? Hon pratade om att det finns någon "kopp" man kan köpa å lägga i skorna, det kan jag ju göra. Om jag kommer i håg det...

Inga kommentarer: