torsdag 24 juni 2010

Ajabaja Linda

Så sa optikern till mig igår... Jag har haft lite ont i mina ögon så jag beställde tid och precis som jag misstänkte var det inte okej. Insidan på framförallt vänster ögonlock är ruggligt för att jag har fuskat med linserna. ooopppsss jag har fuskat i 20 års tid så nångång var det väl tvunget att få konsekvenser. Men enligt optikern var det nog inte värre än att det skulle läka på några veckor iaf:) Synd bara att mina glasögon är så gamla och fula... och med helt fel styrka. Jo jag beställde faktiskt ett par nya och dom kommer hem redan idag! Snabba bud=) Lite komiskt är det att min syn blir bättre, eftersom jag är närsynt blir den bättre med åren...Hahahaha jag är sketagammal ju! Snart behöver jag nog inte ha vanliga glasögon utan bara läsglasögon.

Annars jobbar och sliter vi i värmen. Kan säga att det är inte så skönt på jobbet nu. I kväll slutar vi nog lite tidigare eftersom dom stänger av smälteriet. Det passar ju bra eftersom vi åker till Riga i morgon=) Ska bli så mysigt att komma iväg en liten sväng. Lyxigt värre.

Puss å kram på er och GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer: