fredag 20 januari 2012

Wow

Finns det några andra ord att använda när det kommer till miljonvinsten som gick till ett glatt gäng i Vimmerby? Oh my good så sjukt mycket pengar!
Jag är inte ett dugg avundssjuk ;)Eller, jag skulle ju kanske inte tacka nej till kosingen men jag unnar verkligen dom här människorna pengarna. Några av dom vet jag vilka dom är värda pengarna!

Vad skulle ni göra om ni vann så ofantligt mycket pengar? Jag erkänner att jag har planen helt klart för mig ;) En gård, ett stall, ett ridhus, resor och en rejäl slant till mina nära och kära. Sen ska resten investeras och arbeta =)
Om jag skulle sluta jobba? Njae jag kanske inte skulle stå i en 2700tons gjutmaskin på heltid och förstöra min kropp. Men något annat kul borde man ju göra. Något socialt jobb där man träffar mycket folk skulle jag vilja ha.
Eller så tar jag bara tjänsteledigt ett år och går tillbaka till min kära maskin 173 ;) Nå ja hur som helst ett jättegrattis till dom lyckliga!

Ett annat grattis skickar vi till västkusten där det ska bli bröllop i sommar! Gilla <3

Inga kommentarer: